سوالات متداول
پس از خرید اشتراک لازم است که از طریق گزینه ورود با شماره ای که با آن اشتراک خریده اید، وارد سایت شوید و سپس می توانید تعداد روز اشتراک خود را در پروفایل خود مشاهده کنید. در صورتی که پس از ورود اشتراکی برای شما فعال نشده بود، خرید شما موفق نبوده است. لطفا اطمینان حاصل کنید با شماره ای که اشتراک خریده اید وارد می شوید.
در صورتی که خرید شما ناموفق بوده است و مبلغی از حساب شما کم شده است، لطفا 72 ساعت صبر کنید تا پول به حساب شما بازگردد. اگر پرداخت در هاب ویژن ناموفق باشد و برگشت خورده باشد، می بایست با بانک خود تماس بگیرید.
چنانچه خرید شما ناموفق نبوده است و مبلغ پس از 72 ساعت به حساب شما برنگشته است؛ با تلفن پشتیبانی تماس بگیرید و شماره تماس و شماره کارتی که با آن خرید کرده اید را به همکاران ما اعلام کنید تا بررسی لازم صورت بگیرد.
خیر، در صورتی که اشتراکی داشته باشید که به اتمام نرسیده است امکان خرید اشتراک ندارید.
بله، شما می توانید تمامی فیلم های موجود در اپلیکیشن هاب ویژن را دانلود کنید و در زمان هایی که اینترنت ندارید داخل اپلیکیشن هاب ویژن آنها را تماشا کنید. دقت داشته باشید که امکان دانلود فیلم ها از طریق سایت هاب ویژن وجود ندارد و باید اپلیکیشن را نصب کنید.
خیر، شما تنها می توانید فیلم های دانلود شده را از طریق اپلیکیشن هاب ویژن تماشا کنید و امکان به اشتراک گذاری فیلم ها نیست.
شما می توانید از طریق گزینه رو به رو اپلیکیشن هاب ویژن را به صورت مستقیم دریافت کنید. (دانلود مستقیم اپلیکیشن هاب ویژن)
خیر، امکان استفاده از هاب ویژن در خارج از ایران وجود ندارد.
بله، اینترنت شما در هاب ویژن به صورت نیم بها محاسبه می شود.
بله، امکان استفاده از اشتراک توسط 3 دستگاه وجود دارد. شما باید در هر دستگاه پس از کلیک بر روی گزینه ورود با شماره ای که اشتراک خریده اید، وارد سایت شوید.
شما با ورود به سایت هاب ویژن از طریق مرورگر تلویزیون خود می توانید از اشتراک خود استفاده کنید.
در صورتی که با این مشکل مواجه شدید جزییات مدل و برند تلویزیون خود را از طریق راه های ارتباطی با ما در میان بگذارید. در نظر داشته باشید که ممکن است دستگاه شما سیستم پخش فیلم هاب ویژن را پشتیبانی نکند، اما سعی ما بر این است که راه حلی برای تمامی مشکلات شما پیدا کنیم.